Product: Tracfone Cell Phone Activation Clear all filters (50 of 50 reviews match)
Filter by rating
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
1 comment
I CONTACT CUSTOMER CARE THEY DID NOTHING
View full review
AlexTrac
#1654299

Hi PresentHumboldtPenguin. I'm Alex from TracFone Wireless. I noticed your post on this blog and I'm sorry you are having some problems. Please click on this link http://bit.l...

Author
Service
Tracfone Cell Phone Activation
Cons
  • Lack of customer service
Reason of review
Poor customer service
Tags
Review #1486157 is a subjective opinion of poster.
2 comments
3.1
Details
My husband's tracfone got wet last week. The same day, I upgraded from an android smart phone to an Iphone. Because he needed a phone we transferred his service to my old phone. It is a touch phone and he has no sense of touch on his right hand due to a accident, but...
View full review
AlexTrac
#1691371

Hi, AliveWallaby. I'm Alex from TracFone Wireless. We would like to apologize for any inconvenience that our service has caused you. To help us serve you better in the future,...

Author
Service
Tracfone Cell Phone Activation
Reason of review
Poor customer service
Review #1385550 is a subjective opinion of poster.
1 comment
The representative kept me on the phone at least 1/2 hour while she fiddled around pretending to help me. It should be straight forward like my Walmart family tracphone. Just enter serial number, pin number, and some personal information. Also supply a service plan...
View full review
AlexTrac
#1555972

Hi. I’m Alex from TracFone Wireless. We're sorry for the trouble you may have experienced with the activation of your phone. Allow us to help you with it. We need to check you...

Author
Service
Tracfone Cell Phone Activation
Reason of review
Poor customer service
Review #1347412 is a subjective opinion of poster.
1 comment
1.5
Details
My tracfone is brand new thru best buy. I have a no contract service plan. I cannot activate my phone! At tracfone.com i activated the service plan, entered the serial no., the sim card no. which matches under about phone. But the message says no service available! The...
View full review
AlexTrac
#1555978

Hi. I’m Alex from TracFone Wireless. We’re sorry for the trouble you may have experienced with the activation of your device. We understand where you're coming from. We'd like...

Author
Service
Tracfone Cell Phone Activation
Review #1347312 is a subjective opinion of poster.
1 comment
I purchased a TracFone for a total cost of 176.33. I tried to activate my newly purchased phone and it was impossible since I didn't have a "pin" number. In order to get my NEW COSTLY FONE activated, I needed to pay another $11.35 to activate the phone. My question is:...
View full review
AlexTrac
#1555988

Hi, SatisfyingTuatara. We apologize for the trouble you may have experienced when you try to activate your phone in our service. We never want our customers to feel this way. ...

Author
Location
Medley, Florida
Service
Tracfone Cell Phone Activation
Reason of review
Poor customer service
Loss
$176
Preferred solution
Let the company propose a solution
Review #1319591 is a subjective opinion of poster.
1 comment
Tried to activate 3 phones. 8 trips to Target, $40 in free Target Cards, which isn't worth $2 per hour, Failure after Failure with customer service. Filed a complaint with Attorney General, fixed temporarily. Following month 1,400 minutes disappeared. Bought 3 one year...
View full review
AlexTrac
#1692104

Hi,PissedConsumer1292134. I'm Alex from TracFone Wireless. We'd like to take this opportunity to apolize for any inconvenience that you may have experienced with our service. ...

Author
Service
Tracfone Cell Phone Activation
Reason of review
Order processing issue
Review #1292134 is a subjective opinion of poster.
1 comment
1.0
Details
I have been paying money for minutes and data since January. I have not been able to send MMA messages since Jan 30, 2018. I made then aware of the problem for the first time on February 6. On April 5 2018 I spent 10 HOURS LUTERALLY IN THE PHONE WIRG THEM NEEDKESS TO...
View full review
AlexTrac
#1458978

Hi BlushingPygmyMarmoset. This is Alex from TracFone Wireless. I'm sorry for the inconvenience that you've experienced with the MMS feature on your phone. Let us check your ac...

Author
Service
Tracfone Cell Phone Activation
Reason of review
Bad quality
Review #1228490 is a subjective opinion of poster.
1 comment
Bought TracFone And a $35 airtime card at Kmart in Middleburg Hts, OH. I tried several times to activate my phone and was informed that the airtime card was invalid. I went back and forth between TracFone tech support and Kmart and no one could or would help me....
View full review
AlexTrac
#1443226

Hi. This is Alex from TracFone Wireless. I read your post and I am sorry you’re having some problems. Please chat with us at http://bit.ly/2qdrKHH. For your convenience, our r...

Author
Service
Tracfone Cell Phone Activation
Cons
  • Customer service
Reason of review
Poor customer service
Loss
$35
Preferred solution
Let the company propose a solution
Review #1205713 is a subjective opinion of poster.
0 comments
1.5
Details
After eight days the SIMM arrived, I called, them was told to wait 24 hours and the phone would work After 24 hours, called Tracfone again. Was told the SIMM card was incorrect. I told them we had done this already. I asked if I had to wait 24 hours to be told I need...
View full review
Author
Location
Georgetown, South Carolina
Service
Tracfone Cell Phone Activation
Reason of review
Poor customer service
Loss
$30
Preferred solution
I do not want any dealings with Tracfone, as I spent more than four and half hours on the phone with them already with no service and no satisfaction
Review #1199156 is a subjective opinion of poster.
1 comment
I purchased a different trackphone from a store, went home to activate it, and was directed to call there customer service, I did, 27 minutes on hold, finally got thru, they said I needed a newer phone because of there network ugrade,,, OK,, they said they would send...
View full review
AlexTrac
#1376743

Hi. I’m Alex from TracFone Wireless. I’m sorry for the inconvenience that you have experienced. Let me help you in resolving that issue. To resolve the problem, please send us...

Author
Service
Tracfone Cell Phone Activation
Reason of review
Order processing issue
Review #1109658 is a subjective opinion of poster.