State: Ohio Clear all filters (29 of 1260 reviews match)
filters
State:
City:
Show
Product:
Show
I have a family mobile plan everything was working well till i got a new phone witch i thought was t mobile. But it wasnt. It was tracfone. So for the last 7 months they have been disconnecting my service. Im signed up for auto pay ect and they keep telling me...
Read more
AlexTrac
AlexTrac

This is Ramel from TracFone Wireless. I see you need help with your phone. Please chat with us using this link http://bit.ly/2qdrKHH. For your convenience, our representatives...

1.6
#1161117
Like so many others, got a text from Tracfone saying my tracfone service was ending on my 2G phone and that I must get a different phone (at no charge) and must do it right away before the network cancelled or they couldn't transferred the time and minutes I already...
Read more
AlexTrac
AlexTrac

Hi. I’m Alex from TracFone Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to TF.CorpResolutionTeam@tracfo...

Mineral City, Ohio
#873602
I tried to change my current Tracphone service/phone number from a 2G phone to a new smartphone. I have the Tracphone SIM card package but still it didn't work. It took 30 minutes and my new phone still doesn't work. Gisselle(I doubt that it is her real name) tried...
Read more
AlexTrac
AlexTrac

Hi. I’m Alex from TracFone Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to TF.CorpResolutionTeam@tracfo...

AlexTrac
AlexTrac

To further assist you, please send us an email with your account information to TF.CorpResolutionTeam@tracfone.com or you can click on this link http://bit.ly/GPJn5a to chat w...

1.3
I didn't like
  • Live chat that doesnt work
  • No resolution to my problem
  • No refunds given their mistakes
#867723
Purchased 2 Samsung tracfones with triple minutes for the life of the phone. Purchased them from QVC at $98.00 each. They were just simple phones not smart phones. 2G network no longer in the area,needed to replace the phones. Tracfone sent 2 free replacement phones....
Read more
AlexTrac
AlexTrac

Hi. I’m Alex from TracFone Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to TF.CorpResolutionTeam@tracfo...

#857910

90 minutes on land line with customer support no help Left message with my Attorney General and the Attorney General of Florida (home of Tracfone) To read all the complaint on Consumer Affairs site to see some other complaints . Lost all minutes and over a months...
Read more
AlexTrac
AlexTrac

Hi. I’m Alex from TracFone Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to TF.CorpResolutionTeam@tracfo...

Anonymous
Anonymous

have tracfone for 15 years,try to add min but phone stated no service been trying over a month,lossover 500 mins because they are updating the phone they said that I could not...

1.0
I didn't like
  • I did not like
  • At all
#854857
Spent an entire day on hold with different Customer Service reps. Still didn't answer my problem. Finally got the new phone activated but they only gave me one third of the minutes from my old phone when they transferred the minutes! I spent literally hours on hold...
Read more
Anonymous
Anonymous

We're talking about the same company!

#848697
I called to reactivity a phone that hasn't been used in a while. I only took 35 min. and the guy was singing to me on the phone all the time I waited. For some reason he couldn't find my street name (Oak Tree) then after a while he pretended he couldn't hear me. I...
Read more
AlexTrac
AlexTrac

Hi. I’m Alex from TracFone Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to TF.CorpResolutionTeam@tracfo...

2.8
I liked
  • I liked the price of the phone
I didn't like
  • Untrained call centers
#792882
i have been a customer of tracfone for many years, i recently puchased a new android phone, but it didnt work, the reps said it was defective, i sent it back, wanted a refund but instead they sent me replacement phone, which was also defective, i sent the 2nd one back...
Read more
AlexTrac
AlexTrac

Hi. I’m Alex from TracFone Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to TF.CorpResolutionTeam@tracfo...

1.0
Proctorville, Ohio
#650015

i purchased a cellphone and airtime from tracfone.com, the phone was defective, sent it back and told them i wanted a refund. So they sent me a replacement phone which i did not want. I went through so much *** with their customer service, refund department and...
Read more
AlexTrac
AlexTrac

Hi. I’m Alex from TracFone Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to TF.CorpResolutionTeam@tracfo...

Proctorville, Ohio
#636624

Contact TracFone Customer Service

Mailing Address:
TracFone Wireless, Inc.
9700 N.W. 112th Avenue
Miami, Florida 33178
United States
All TracFone Contacts

Latest Question

TracFone Questions
Tracfone keeps trying to get me to sign up for their browser option. Will be at a site and it dissapears. Hit browser to get site back all that happens is I get tracfone trying to get me to sign up for stuff. Also is extremely slow to load or pages dissapear for no...
Read more
AlexTrac
AlexTrac

Hi. I’m Alex from TracFone Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to TF.CorpResolutionTeam@tracfo...

1.0
#597769