State: Florida City: Medley Clear all filters (20 of 1260 reviews match)
filters
State:
City:
Product:
Show
Dropped phone calls in the middle of calls as if someone was interfering. No contact conection with international calls even when using a calling card. Specifically calling to the dominican republic. Loss of connection regularly. When i try to contact tracfone through...
Read more
AlexTrac
AlexTrac

Hi WateryDingo. I’m Alex from TracFone Wireless. We're sorry for the trouble you've encountered with our service. It is with great concern that we received your feedback about...

AlexTrac
AlexTrac

Hi WateryDingo. This is Alex from TracFone Wireles. I read your post and I'm sorry you're having some problems. Please chat with us at http://bit.ly/2qdrKHH so I can provide a...

2.3
#1384478
Tracfone customers be advise...this has been my experience when dealing with Tracfone. If you submit a concern or complaint about your cell service that relates to another company's equipment (I don't believe that Tracfone owns any cell tower equipment or voicemail...
Read more
AlexTrac
AlexTrac

Hi. My name is Alex from TracFone Wireless. We want to extend our sincerest apologies concerning all the issues that you have faced. We pride ourselves in maintaining the high...

#1336452
I purchased a TracFone for a total cost of 176.33. I tried to activate my newly purchased phone and it was impossible since I didn't have a "pin" number. In order to get my NEW COSTLY FONE activated, I needed to pay another $11.35 to activate the phone. My question is:...
Read more
AlexTrac
AlexTrac

Hi, SatisfyingTuatara. We apologize for the trouble you may have experienced when you try to activate your phone in our service. We never want our customers to feel this way. ...

#1319591
I Called into customer service on January 16th to complain. I had bought minutes for my phone 3days earlier.and they were gone. As usual they put you on hold and act like they are rechearching but in actuallity they are helping another custome so as usuall i got...
Read more
1.0
#1172953
I brought a Sim Card with a one year of service. But I was not offered the chance to keep my original #. I was only given a customer services# to call to fix the problem. I eventually had to call more than 10x & still not solving my problem. During the calling I was...
Read more
AlexTrac
AlexTrac

Hi. I’m Alex from TracFone Wireless. I’m sorry for the inconvenience that you have experienced. Let me help you in resolving that issue. To resolve the problem, please send us...

AlexTrac
AlexTrac

Hi. I’m Alex from TracFone Wireless. We do apologize for the inconvenience that you have experienced. We are determined to help you get your problem resolved. Please send us a...

1.0
I didn't like
  • Customer services
#1109450
After loosing my 1st Tracfone it was all down hill from there. I was issued a replacement reconditioned one whose microphone *** out relatively shortly. Tracfone sent me another replacement and all that had to be done was to KEEP my existing phone number. After...
Read more
AlexTrac
AlexTrac

Hi. I'm Alex from TracFone Wireless.We're sorry for the inconvenience that you've experienced. To resolve the problem, please send us an email with your account information to...

2.3
I liked
  • Original tracfone
I didn't like
  • Loss of phone and minutes
  • Heavy indian accent
#1096798
I have now spent 3.5 hours on the phone or in chat with service representatives. It seems Tracfone cannot differentiate between a physical phone device and the phone number assigned to it. When I reported my phone lost, I ordered a replacement phone with the...
Read more
Anonymous
Frank J

LOL So NOW you want to help ?

AlexTrac
AlexTrac

Hi. Im Alex from TracFone Wireless. We're sorry for the inconvenience that you've experienced. To resolve the problem, please send us an email with your account information to...

3.1
I didn't like
  • Cannot transfer phone number to replacement phone
#1080039
Updating my experience with tracfone failing to transfer my minutes from an old phone to a new one, more details in previous review. The tracfone that had 8800.42 minutes on it was purchased at Walmart. The phone I purchased to replace it that was reactivated with...
Read more
jbgo
jbgo

Happy ending. Tracfone finally transferred all my 8400 minutes to the new phone. It wasn't the result of all the time I spent with customer service or the fine help I got fro...

jbgo
jbgo

Being the eternal sucker I did follow up on "Alex's" email link. Same old same old. A lot of time spent with no fair offer of reparations or any real reason why. Very strange...

2.8
I liked
  • Great value
  • Price and service previously
I didn't like
  • Being ripped off
  • Disappearing minutes and lack of records
  • Business practices
#1079940

After 5 tries to resume phone service on our Android ZTE, maybe we will be successful. However, to have go through their untrained, unprofessional, inept Latin zombies to get what you need done, I would rather have a root canal without knock out juice. Tracfone is the...
Read more
AlexTrac
AlexTrac

Hi. Im Alex from TracFone Wireless. Were sorry for the trouble. To resolve this issue, please click on this link http://bit.ly/2gQCmUz?caseId= to chat with a live agent or sen...

1.1
I didn't like
  • Entire tracfone customer service experience
#1064482

Contact TracFone Customer Service

Mailing Address:
TracFone Wireless, Inc.
9700 N.W. 112th Avenue
Miami, Florida 33178
United States
All TracFone Contacts

Latest Question

TracFone Questions
I want to transfer one phone account to another-both tracfones. On hold forever and then told cannot do it and transferred me to "refunds". Refunds does exactly the same as first one (including hold time) and says she cannot transfer without loosing balance on phone to...
Read more
AlexTrac
AlexTrac

Hi. I’m Alex from TracFone Wireless. We’re sorry for the trouble this has caused you. To resolve the problem, please click on this link http://bit.ly/2gQCmUz?caseId= to chat w...

AlexTrac
AlexTrac

Hi. I’m Alex from TracFone Wireless.We’re sorry for the trouble. To resolve the problem, please click on this link http://bit.ly/2gQCmUz?caseId= to chat with a live agent. For...

2.3
I liked
  • Pricing
I didn't like
  • Rude customer service
  • Lack of choice with my purchase
#1058403