Filter by rating
filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
2 comments
old phone will cease to work at end of month, bought new phone and had old phone number ported to new phone. Did not get my rollovers and had to get a TracFone card to register new phone, long time customer. I was told there was no data,texts,or minutes on old phone,if...
View full review
AlexTrac
#1705462

Hi HungrySeaDragon468. I'm Alex from TracFone Wireless. Thank you for being a loyal customer over the years, and I’m very sorry that you’re having issues with our service. We ...

Author
Reason of review
reclaim data,text,minutes from old phone that was erased by tracfone,or eaten by there mice.
Loss
$220
Preferred solution
Let the company propose a solution
Review #1564348 is a subjective opinion of poster.
1 comment
4.9
Details
My phone was lost or stolen how can I get a new one and new sim but keep my old number
View full review
AlexTrac
#1704178

Hi AmusedShark468. This is Alex from TracFone Wireles. I'm really sorry for what happened to your phone. To keep your phone number, you have to purchase a new phone. Then, we'...

Author
Review #1562880 is a subjective opinion of poster.
2 comments
I don’t know if this email will mean anything but I am a 6+ year customer of straight talk and have bought tracfones too over the years. Recently I started having issues with my calls -people on the other line could not hear what I was saying. I first went to Apple to...
View full review
AlexTrac
#1703742

Hi GratefulPanther333. I'm Alex from TracFone Wireless. Thank for being a loyal customer over the years, and I want to extend my sincere apology for the unpleasant experience ...

Author
Review #1561639 is a subjective opinion of poster.
1 comment
1.6
Details
First off, I have been a loyal customer of Tracfone for at least 5 years. Tuesday, June 10, 2019, I learned that I was required to do a mandatory upgrade for Tracfone, and required to purchase a separate phone. The least expensive one was a $19.99 one, which I was...
View full review
AlexTrac
#1703738

Hi SteadyPuffin. I'm Alex from TracFone Wireless. I’m very sorry that you’re having issues with our service. This is not the kind of experience we want you to have. We would l...

Author
Cons
  • Contradictory information
  • Long wait times
  • Customer service
Reason of review
Pricing issue
Loss
$5
Preferred solution
Price reduction
Review #1559721 is a subjective opinion of poster.
1 comment
2.7
Details
Purchased a Motorola G6 phone and it stopped working in less than a month. Contacted TracFone and was told that a replacement would be issued. I received a refurbished LG phone with only 16GB of memory where as the Motorola G6 had 32GB of memory. This is a scam as I...
View full review
AlexTrac
#1701576

Hi OrdinaryKoala295. I'm Alex from TracFone Wireless. I'm very sorry that you are having issues with our service. We would like to discuss the details of the issue, so that we...

Author
Cons
  • Customer service or the handling of warrantied items
  • Web is not working correctly
  • Customer service
Reason of review
Warranty issue
Loss
$184
Preferred solution
Send me a New Motorola G6 phone as a replacement.
Review #1556551 is a subjective opinion of poster.
1 comment
2.4
Details
Husband sat on & cracked the screen of his phone. So 3.5 days ago, we go purchase another phone for him. I followed procedures to a "T" to activate new pos phone. Since then I have live chat twice, also have called 800# numerous times (spoke with an actual human...
View full review
AlexTrac
#1701573

Hi UnbiasedLionfish. I'm Alex from TracFone Wireless. I sincerely apologize for the trouble this has caused. We would like to discuss the details of the issue, so that we can ...

Author
Review #1556078 is a subjective opinion of poster.
6 comments
2.9
Details
My old phone is being discontinued, so I had to purchase a new one. I got an LG413. It cam last Tuesday. I activated it. Since then it has done NOTHING but update, and is didn't give me the option to only do it over WiFi. It has downloaded an Android Update EVERY DAY...
View full review
AlexTrac
#1699431

Hi CutKillerWhale. I'm Alex from TracFone Wireless. I'm truly sorry for the unpleasant experience that you had with our service. I understand where you're coming from, and I w...

Author
Pros
  • No surprise bills
Cons
  • Lame customer service
Reason of review
Poor customer service
Loss
$125
Preferred solution
Restore the data their updates have used, or refund my cost.
Review #1555467 is a subjective opinion of poster.
2 comments
Due to 2G migration, had no choice but to upgrade phones for my husband and I. Bought 2 new iPhone 6ses. 1 works great, but the 2nd one didn't come on, light up or charge after inserting SIM card. Contacted Trac-fone and was told they don't exchange or repair iphones....
View full review
AlexTrac
#1699296

Hi AwakeBostonTerrier399. I'm Alex from TracFone Wireless. I'm very sorry that you are displeased with the service. This is not the kind of experience we want you to have. We ...

Author
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$140
Preferred solution
an exchange for the identical phone
Review #1555003 is a subjective opinion of poster.
2 comments
2.6
Details
Be aware that if you purchase a Tracfone that you will be locked in to one provider. They don't say so on their website to make sure you ask . . . in my case Verizon doesn't provide coverage to my area, but the phone they sent me only works with Verizon.
View full review
AlexTrac
#1698812

Hi QuickZebra167. I'm Alex from TracFone Wireless. I want to extend my sincere apology for the unpleasant experience that you had with our service. We would like to discuss th...

Author
Pros
  • Chat feature
Cons
  • Not given all information
  • Had to spend 2 hours to activate phone and was passed to 3 reps
Reason of review
Wasn't made aware of carrier this phone would be locked in to.
Loss
$80
Preferred solution
Let the company propose a solution
Review #1554320 is a subjective opinion of poster.
1 comment
I am seeing "no service" in an area (specifically my son's school) where we once had great service. 5 blocks away, at my house, we have service. When I called Tracfone from the location in question, the customer service representative was very nice, but kept putting me...
View full review
AlexTrac
#1698809

Hi NiftyPigeon304. I'm Alex from TracFone Wireless. I'm very sorry for the trouble this has caused you. We would like to discuss the details of the issue, so that we can addre...

Author
Reason of review
Poor customer service
Preferred solution
someone tell me why I can't connect and get me reconnected
Review #1552949 is a subjective opinion of poster.